Friday, October 12, 2012

Selamat Hari Lahir!!!

Selamat Hari Lahir Ke- 26 !!!


Wish untuk siapa ni??? Wish untuk diri sendiri...hehehe... Boleh tak???


Saya doakan agar, diri saya sentiasa dipanjangkan umur, sentiasa dimurahkan rezeki (rezeki yang berkat) dan menemui kebahagian yang diimpikan. Semalam, dalam sejarah juga la sebab celebrate sorang2 di Sushi King dan belikan diri sendiri hadiah iaitu handbag N sandal !!! hehehe... (Actually sandal tak jumpa lagi sebab semalam rush sangat, ayah dok pesan belikan Kenny Rogers, so hari ni nak sambung cari sandal. Beg tangan dapat dah!!! Murah jer...hehehe)

Ok, sempena umur dah meningkat ke 26 tahun ni, ada beberapa perkara yang saya ingin laksanakan sebelum terlambat antaranya:
1) Sambung belajar (saya dah survey course dan universiti, so tengah rancang untuk apply N rancang masa)
2) Start menabung lebih banyak (Ok, ini untuk persediaan tukar kereta N beli rumah...hehehe...) Tapi bukan beli dalam masa terdekat ni. Cuma merancang lepas ni kena berikat perut sedikit.
3)Tukar status (Opps!!! Hehehe...InsyaAllah, sedang berfikir untuk mengambil tindakan yang sepatutnya)
4)Masuk kelas dot. dot. dot...hehehe... Actually ada beberapa kelas sampingan yang saya minati N tengah berfikir untuk memilih yang mana satu...

Ok, cukupla dulu. Nanti kalau banyak2 tak dapat buat pulak. Buat mana yang mampu dulu. Tahun depan, tambah lagi.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...