Wednesday, July 18, 2012

Blog Header Saya !!!


Cuba kawan - kawan lihat di atas...

Akhirnya, tercapai juga hasrat saya untuk memiliki blog header!!! Sekurang- kurangnya, blog saya tidak lah kelihatan kosong sangat kan. Cantik tak kawan – kawan??? Iye, saya tahu, mesti kawan-kawan tertanya-tanya macam mana saya buat kan.

Ohh tidak...Saya tidak punya kemahiran untuk membuat blog header ini. Jadi, saya menyerahkan kepada yang pakar iaitu pihak DoodleDsgn!!! Untuk melihat kreativiti dan membuat tempahan blog header, kawan- kawan boleh klik di sini!!!

Sungguh, sangat senang berurusan dengan pihak DoodleDsgn yang saya kenali sebagai ET. Kami cuma berurusan melalui email sahaja dan alhamdulilah urusan ini berjalan lancar. ET sedia menerima sebarang pandangan dan pendapat dari pihak pemilik blog sendiri untuk membuat rekaan blog header. Malahan, ET juga bersedia menerima sebarang cadangan untuk mengedit rekaan berkenaan. Harga yang ditawarkan juga sangat - sangat berpatutan. Sangat menyenangkan kan...

Apa lagi kawan- kawan, jom kita cantikkan blog dengan rekaan blog header yang cantik - cantik dan comel - comel dari DoodleDsgn!!! 

Memang berbaloi – baloi!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...