Thursday, July 19, 2012

Gantung kuali dan periuk...


InsyaAllah, lagi sehari sahaja kita akan berpuasa di bulan Ramadhan. Jadi, selama sebulan Ramadhan ini, tiada entri tentang makan pagi atau tengahari. Dan tentunya saya akan buat entri mengenai juadah berbuka puasa pulak kan. Harap kawan – kawan dah selesai ganti puasa dan tidak berhutang puasa. Sebelum menanti Ramadhan, saya kongsikan santapan selera bersama keluarga dan juga hubby.

Kali ini saya makan malam bersama ibu dan adik. Kebetulan adik kurang sihat dan saya membawanya ke klinik. Usai bertemu doktor dan diberikan ubat, kami menjamu selera di sebuah restoran. Waktu ini ayah tidak dapat bersama kerana terlalu sibuk dengan urusan luar. Jadi, ibu tidak perlu masak makan malam. Kita makan di luar pulak yer...

Jom tengok menu!!!

Bertiga sahaja...


Sizzling Mee untuk ibu

Chicken Chop untuk adik

Untuk saya dan tentunya nasi dan...

Dan Lauk Paprik

Juadah di restoran ini kurang sedap. Ini kali pertama kami mencuba makanan di sini. Selepas ini, restoran ini tidak akan dipilih lagi. Jadi, saya tidak sertakan nama restoran ini ye.

Tapi, alhamdulillah, perut kenyang juga malam itu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...