Thursday, July 19, 2012

Sushi King PALING dan SANGAT DIGEMARI !!!


Kali ini saya makan malam bersama hubby. Kebetulan juga hubby terpaksa turun ke daerah yang berdekatan dengan daerah saya untuk bermain boling mewakili pentadbiran negeri. Jadi, saya turun ke daerah tersebut untuk bertemu hubby. Kali ini saya belanja hubby. Tapi dah tentunya di tempat favourite saya iaitu SUSHI KING!!!

Saya tidak mahu berceloteh panjang yer. Sebab saya tahu semua kawan – kawan pasti pernah menikmati sushi di Sushi King. Jom intai menu kali ini!!!

Hot green tea untuk hubby, pepsi untuk saya


Tori Karaage (menu wajib)

Egg Mayo (menu paling wajib, tak percaya?)

Haa sampai dua set..sekarang percaya kan

Menu set yang kami pilih. Maaf, lupa namanya

Ada ayam dan sotong

Ada sayur

Dan macam biasa ada Miso Soup

Salmon Ara Piri - Piri (menu wajib hubby)

Pencuci mulut- Hotate Hakata Yaki

Banyaknya...Boleh habis ke semua makanan ini? Sedangkan kami 

makan berdua sahaja...


Dah tentunya licin!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...