Tuesday, June 19, 2012

Lunch di mana???


Shopping dulu

Itu macam plastik Tesco??? Iye, betul la. Saya memang gemar shopping di Tesco. Barangan disini murah dan lengkap dengan keperluan bahan mentah dan bahan kering di dapur. Ohh, macam pandai memasak pula ye. Tidak, saya kurang pandai memasak. Sekadar membeli barang keperluan untuk dapur rumah ibu. Kebiasaannya, saya akan shopping seorang diri. Maklumla, saya dan hubby duduk berjauhan. Tapi kali ini, saya bawa adik sekali. Kebetulan ada Tesco baru dibuka dan adik bercuti dari pengajiaan nya. Tapi, saya bukan berniat untuk berkongsi mengenai Tesco. Saya mahu berkongsi mengenai tempat makan tengahari kami. Di mana??? Cuba kawan - kawan teka dimana. Saya bagi panduan kawan - kawan lihat hidangannya...

Nasi ayam

Sayuran

Ayam

Sos

Pai Tee


Haa, kawan - kawan dapat teka tak? Iye, tepat!!! Jawapannya, di Chicken Rice Shop!!!

Disebabkan terlalu lapar, kami terus sahaja memilih menu Hainanese Chicken Rice Meal (RM 14.99). Hidangan ini terdiri daripada Nyonya Pai Tee, Personal Portion of Chicken (ada pilihan mahu steamed/roast/soy sauce/hainanese curry chicken), Ipoh beam Sprouts, Chicken Rice, Soup of the Day, Soft drink dan Rainbow Delight Dessert. Saya gemar Nyonya Pai Tee. Rangup dan inti pun sedap walaupun kelihatan ringkas. Chicken Rice Shop di Tesco ini memang menjadi tempat pilihan keluarga untuk mengisi perut. Saya yakin, kawan –kawan pun sudah biasa makan di Chicken Rice Shop kan.

Alhamdulillah...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...