Tuesday, June 26, 2012

Meraikan Minggu Bujang !!!


Minggu yang memenatkan. Rutin mingguan yang sepatutnya dilakukan, tidak dilaksanakan pada minggu lalu. Ini kerana seawal jam 4.00 pagi saya dan rakan- rakan menuju ke Bukit Kiara kerana menghadiri mesyuarat persatuan. Kami tiba semula sekitar jam 5.00 petang. Walaupun saya tidak memandu, namun kepenatan yang dialami menghalang saya untuk pulang ke daerah hubby. Lantas, minggu lalu saya meraikan minggu bujang bersama kawan- kawan!!!

Kami berkunjung ke rumah rakan lama yang selamat melahirkan kembar sepasang. Rakan lama ini merupakan teman seperjuangan saya ketika di sekolah menengah. Namun, aliran matapelajaran memisahkan kami ekoran minatnya pada aliran yang berbeza dan tidak disediakan di sekolah tersebut. Soalan ditebak, bila pula giliran saya untuk mempunyai cahaya mata. Saya sekadar tersenyum dan hanya mampu menjawab, saya masih belum bersedia. Berdasarkan pengalaman dari sekeliling, saya begitu gusar untuk menggalas tanggungjawab sebagai seorang ibu. Dunia kini cukup mencabar. Andai saya tersungkur menjalankan tanggungjawab, kesannya begitu besar lebih-lebih lagi saya melahirkan seorang insan. Saya masih mencari kekuatan dan saya sangat perlukan sokongan.


Kembar sepasang

Usai menziarah, saya meluangkan masa bersama teman. Ia membuka laluan untuk kami berkongsi pandangan, pendapat dan masalah. Ianya cukup melegakan. Kami menghabiskan masa di Secret Recipe dengan juadah pilihan ini. Jom tengok menu!!!

Sudah ada di pekan kecil kami!!!



Grilled Black Pepper Chicken


Sedap !!!


Chicken Parmigiana


Sosnye sedikit kering


Chocolate Lava


Memang sedap sebab moist and coklat cair


Tropical Smoothie


Iced White Chocolate Coffee


P/s: Kemungkinan minggu ini bujang lagi!!! Rasa mahu tonton wayang!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...